پوش نوتیفیکیشن push notification چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : لیدی

 

 

اعلان push notification بر روی صفحه نمایش تلفن یا رایانه شخصی کاربر نمایش داده می شود، درست مانند یک پیام تبلیغاتی یا خود اعلان. آیا کاربر با خواندن این پیام کوتاه تصمیم می گیرد وارد سایت یا اپلیکیشن شما شود یا خیر؟ اگر کاربران شما از تلفن همراه استفاده می کنند، این اعلان در تلفن همراه آنها به صورت اعلان واتس اپ یا تلگرام نمایش داده می شود. برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ برای سایت خود می توانید از خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال بانوی هدف را بهره گیرید.

انواع پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن در قالب موبایل و وب برای کاربران ارسال می شود. یک اعلان پوش از طریق یک سایت برای کاربرانی که از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده می کنند ارسال می شود. اعلان وب در سیستم عامل های کروم و سافاری پشتیبانی می شود و پیام های تبلیغاتی حتی زمانی که سایت هدف باز نیست به کاربران تحویل داده می شود. اعلان موبایل کمی با وب متفاوت است. کاربر برای دریافت این اعلان ها ابتدا باید نرم افزار موبایل را دانلود کند تا اعلان های مربوطه از طریق آن به کاربر نمایش داده شود.

تفاوت بین پوش نوتیفیکیشن و پیام های تبلیغاتی

یکی از تفاوت های Push با سایر سیستم های پیام رسان به خصوص پیامک، محدودیت تعداد کلمات و کاراکترها است. وقتی پیام تبلیغاتی برای کاربران خود ارسال می کنید، محدودیت شما برای تعداد کاربران کمتر است. در حالی که محدودیتی در تعداد کلمات برای ارسال اعلان پوش دارید. اگر نوتیفیکیشن شما طولانی باشد، به طور کامل روی صفحه موبایل یا کامپیوتر نمایش داده نمی شود و کاربران نمی توانند دقیقاً از محتوای تبلیغاتی شما مطلع شوند. 

آمار جالبی از اهمیت تعداد کلمات در پوش نوتیفیکیشن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد. نرخ کلیک برای تبلیغات با 10 و کمتر چیزی حدود تقریبا 8.8 ، برای تبلیغات با تعداد کلمات 11 تا 20 کلمه، تقریبا 4.9، و برای پیام های بیش از 21 کلمه، تقریبا 3.2 است.

این آمار نشان می دهد که هر چه تعداد کلمات در نوتیفیکیشن شما کمتر باشد، مخاطبان شما بیشتر روی آن کلیک می کنند. انتخاب کاربران برای دریافت یا عدم دریافت پیام هنگامی که تعدادی از کاربران را برای دریافت پیام های تبلیغاتی انتخاب می کنید، در زمان های خاصی برای آنها پیام های تبلیغاتی ارسال می کنید و کاربران نمی توانند انتخاب کنند که پیام های تبلیغاتی دریافت کنند یا خیر.

تفاوت دیگر این است که در پیام های تبلیغاتی، پیام را باز می کنید، متن را می خوانید و در انتها لینک یک وب سایت یا نرم افزار وجود دارد که می توانید روی آن کلیک کنید یا خیر. اما در پنجره نوتیفیکیشن، با کلیک بر روی آن و باز کردن اعلان، مستقیماً به سایت فرستنده آگهی هدایت می شوید. 

در بسیاری از موارد ارسال پیام های تبلیغاتی زیاد می تواند غیرقانونی تلقی شود و نه تنها تاثیر مثبتی بر تبلیغات ندارد، بلکه کاربران و مشتریان شما را به فکر منفی وا دارد. کاربران اغلب این پیام های تبلیغاتی را به عنوان هرزنامه می بینند و ممکن است شماره شما را مسدود کنند؛ در حالی که push notification برای شما دردسر زیادی ایجاد نمی کند. اگر می خواهید خدمات دیجیتال مارکتینگ را برای وب سایت خود انجام دهید، می توانید از تجارب متخصصان لیدی تارگت استفاده کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: